Pazarlama dünyasının devleri İstanbul’da buluştu!
Yüzlerce katılımcının pazarlama alanındaki son gelişmeleri değerlendirdiği ve dijital dünya başta olmak üzere sektörün geleceğinin tartışıldığı “Global Marketer Conference ’23” etkinliğine Reliz Türkiye grubu da katıldı.
Reliz Türkiye Müdürü Ozan Tekin de tepeyi büyük bir başarı olarak nitelendirdi: “Hızla gelişen yapay zeka gibi yeni teknolojilerin dijital pazarlama dünyasına etkilerini dinlemek büyük bir zevkti. Bu yeni prosedürlere uyum sağlamaya ve operasyonlarımızın performansını iyileştirmek için bunları verimli bir şekilde kullanmaya çalışıyoruz. GMW ’23, dünya çapındaki büyük markaların pazarlama müdürleriyle uyum içinde olmamızı sağlamada son derece faydalı oldu. Reliz olarak hem pazarlarımızdaki yerel zirvelere hem de bu tür uluslararası etkinliklere katılmaya devam edeceğiz.”
Reliz’in İş Geliştirme Müdürü Aysu Topkurulu, Global Pazarlamacılar Haftası’na katılmaktan büyük mutluluk duyduklarını şu sözlerle dile getirdi: “Reliz’in güçlü teknolojisini büyük küresel şirketlere anlatma fırsatı bulduk. Programatiğin mucidi Brian O’Kolley gibi konuşmacıları dinlemek de ufkumuzu genişletti ve bize yeni bakış açıları kazandırdı. Etkinlikte, birlikte çalıştığımız müşterilerimizle de bir araya gelerek performansımızla ilgili yorumlarını dinledik ve bu çok memnun ediciydi.”