Ekonomi

Hammadde tedariğinde alıcılar ve satıcılar elektronik ortamda buluşuyor

Al-Ver.com Kurucu CEO’su Mesut Gündoğdu, sektörde büyük bir ihtiyaca çözüm olarak yola çıktıklarını söyleyerek, “30 yıllık sektör deneyimine sahip grup şirketlerinin bakış açısı ve 6 yıllık Ar-Ge ve yazılım süreçleri sonucunda yüzde 100 yerli, milli ve öz sermaye ile Türkiye’nin birinci online hammadde alış ve satış platformu ‘Al-Ver.com’ kuruldu” dedi.

Online hammadde alış ve satış platformu olan ‘al-ver.com’ Türkiye lansmanı gerçekleşti. Platform ile dünyanın her bölgesinden alıcılar ve satıcılar ticaret yapma imkanı yakalayacak. Platformda tarım, kimyasallar, mineraller, maden ve metalürji, kauçuk ve plastik, enerji, tekstil deri ürünleri, makine kategorilerinde ürünlerin alış satışları yapılabilecek. Ticaret yapan taraflar arasındaki güvenilirliği de platform sağlayacak.

“Alıcı ve satıcıyı emniyetli platformda buluşturuyoruz”

Platformun tanıtım toplantısında açıklamalarda bulunan Al-Ver.com Kurucu CEO’su Mesut Gündoğdu Türkiye’nin ilk online hammadde alış ve satış platformu olduklarını belirterek, “Kısa bir müddetten bu yana hizmet vermemize karşın, ilgili bölümlerdeki açığa tahlil sunduk. Platformu milyonlarca şirketin, kurumun, fabrikanın, şahıs ve kooperatiflerin, bayan üreticilerin, çiftçilerin vb. ‘Al- Ver.com’ kullanması bu mevzuda haklı bakışımızı destekledi. Hammadde pazarındaki genel sorunlardan biri de alıcı ve satıcının yanlışsız bir platformda buluşamamasıydı. Alıcının yüksek maliyetlerle müsabakası, satıcının ise elindeki eseri bir an evvel satışa çevirememesinin temel bir sorun olduğunu deneyimledik ve bu meseleye sunduğumuz platformla tahlil ürettik. ‘Al-Ver. com’ temelde alıcı ve satıcıyı rastgele bir pazarlama yahut reklam harcaması yapmadan müşterilerine kolay kolay ulaşabildikleri bir platform” dedi.

“Alıcı ve satıcı rastgele bir pazarlama yahut reklam harcaması yapmadan müşterilerine kolay kolay ulaşabiliyor”

Alıcının ve satıcının platform ile maliyet avantajlarına sahip olacağını da belirten Gündoğdu, “Alıcının yüksek maliyetlerle müsabakası, satıcının ise elindeki eseri bir an evvel satışa çevirememesinin temel bir sorun olduğunu deneyimledik ve bu meseleye platformla tahlil ürettik. ‘Al-Ver.com’ temelde alıcı ve satıcıyı rastgele bir pazarlama yahut reklam harcaması yapmadan müşterilerine kolay kolay ulaşabildikleri bir platform” diye konuştu.

“Al-Ver.com alıcı ve satıcıyı ortak platformda buluşturuyor”

Pandemi süreciyle beraber dijital bir devrim yaşanılan bugünlerde artık insanların her şeyi online olarak gerçekleştirdiğini söyleyen Mesut Gündoğdu, “Alıcılar için de satıcılar için de inançlı ve karlı bir platform olan ‘Al-Ver.com’ bu iki paydaşı ortak bir platformda buluşturuyor. ‘Al-Ver.com’, alıcılar için daha fazla seçenek bulma, satıcılar için ise daha fazla müşteri bulma sıkıntısını temelden çözmeyi hedefliyor” diye konuştu.

“Ham unsur kesiminde alıcı ve satıcıları kolay ve direkt buluşturuyoruz”

Mesut Gündoğdu, ‘Al-Ver.com’un sunduğu avantajları ise şöyle özetledi: “Almanın satmanın en kolay yolu Al-Ver.com sloganıyla çıktığımız bu yolda ham husus kesiminde alıcı ve satıcıları kolay ve direkt olarak buluşturan, Türkiye’de ve dünyada hammadde konusunda birinci akla gelen bir e- ticaret platformu olmak gayesindeyiz. Bu taraftaki çalışmalarımız da süratli bir biçimde devam ediyor. En kıymetli özelliğimiz kolay kullanım ve süratli orta yüz olarak göze çar pıyor. Alıcılar ve satıcılar dışında rastgele bir eser arayanların da aradıklarını bulacağı bir platforma sahibiz. Tıpkı vakitte puan sistemimizle süratli ve inançlı fiyatlama ve inançlı ticaret kesimde girdi maliyetlerini düşürerek dal paydaşlarına avantaj sağlayacak.” – İSTANBUL

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu